שאלות ותשובות - אתר רהיטי קניתי
שאלות ותשובות - אתר רהיטי קניתי
- איך מבצעים הזמנה באתר?
נכנסים לקטגוריית המוצר הרלוונטית, בוחרים את הפריט הרצוי - ונכנסים לדף המוצר, בוחרים צבע ומוסיפים לעגלה ומשם ממשיכים לרכישה. בעמוד הרכישה ניתן לראות את העלות כולל עלויות המשלוח.
- האם יש לי אופציה לראות את המוצר פיזית?
בדרך כלל כן. האפשרות הזו מפורטת בדף המוצר. ככל שאפשר - ניתן להגיע לחנות המוכרת את המוצר, רק לא לשכוח להגיד להם שהגעת דרך האתר:)
שימו לב ישנן חנויות שמוכרות מוצרים באמצעות האתר בלבד, כך שמוצריהן אינם ניתנים להצגה פיזית
- למה אנחנו כאלה זולים?
- אנחנו פורטל, המרכז באתר אחד חנויות רבות.
- אנחנו דורשים מהחנויות לספק את המוצרים באריזה שטוחה, דוגלים בהרכבה עצמית, ובכך מבטיחים חיסכון במרכיבים ומתקינים.
- אנחנו מציגים רהיטים של חנויות המבצעות הזמנות בכמויות גדולות, מחדשות מלאים מספר פעמיים בשנה, ופועלות בדרך של ייצור אחיד ולא בהתאמה אישית.
- והכי חשוב - ה"אני מאמין" שלנו הוא שרהיטים יכולים להיות מהממים גם במחיר לכל כיס, ואנחנו מחפשים אותם בחנויות עבורכם.
- למי פונים במידה ויש לי שאלה לפני או אחרי ביצוע הזמנה?
- ניתן לצלצל או לפנות בוואטצאפ לנייד 050-7999807, או במייל rahiti.store@gmail.com בימים א'-ה', בשעות פעילות 9:00-17:00.
- האם בטוח לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר?
בוודאי, האתר מאובטח תקן PCI DSS LVL 1 לסליקה בטוחה.
- האם ניתן לחלק לתשלומים?
ניתן לחלק עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית, בכפוף לתנאי האשראי שלך.
- מהם זמני האספקה?
עד 10 ימי עסקים. למדיניות המשלוחים המלאה של החברה, לחץ כאן.
- רכשתי מספר מוצרים ורהיטים שונים והם הגיעו במשלוחים שונים. למה?
האתר שלנו עובד עם חנויות שונות, שממוקמות באזורים שונים בארץ. לכן לא כל משלוח מגיע בהכרח מאותו המקום. אך המוצרים שהזמנתם יגיעו אליכם בתוך עד 10 ימי עסקים.
- קיבלתי את המוצר אבל אני לא מרוצה.
ככלל, ניתן לבטל עסקת רכישת מוצר עד ל- 14 יום לאחר קבלת המוצר או תעודת המשלוח (מסמך הגילוי), לפי המאוחר מבין שניהם, בתנאי שהמוצר יוחזר לחברה תוך 14 ימי עסקים, ויעמוד בדרישות הביטול בהתאם לדיני הגנת הצרכן.
אם הביטול נעשה בשל פגם במוצר, אי התאמה, אי אספקת המוצר בזמן או בשל כל הפרה אחרת, ובכפוף להחזרת המוצר בפועל, יזוכה הלקוח תוך 14 יום מעת קבלת הודעת הביטול, ללא תשלום דמי ביטול.
אם הביטול נעשה שלא בשל פגם במוצר, אי התאמה, אי אספקת המוצר בזמן או בשל כל הפרה אחרת, ובכפוף להחזרת המוצר בפועל, יזוכה הלקוח תוך 14 יום מעת קבלת הודעת הביטול, בניכוי דמי ביטול של מאה שקלים או חמישה אחוז ממחיר המוצר, לפי הסכום הנמוך מבניהם.
למדיניות הביטולים המלאה של החברה, לחץ כאן.
- האם ניתן לשלם בב-BIT אפליקציית ביט?
כן בוודאי. ניתן לבצע זאת בעמוד התשלום לאחר שבחרתם את המוצר והוספתם אותו לסל הקניות.