קנייה בטוחה ✅ עד 12 תשלומים שווים ✅ ניתן לשלם גם בביט BIT

איך בוחרים שידת צד? מה חשוב לדעת

שידות צד הן ללא כל ספק רהיט חשוב ושימושי בכל בית. כיום כאשר לכולנו יש חפצים רבים, פתרונות אחסון הופכים לצורך בסיסי. אם אתם מרהטים מחדש את חדש השינה אל תוותרו על שידות צד. אפשר לרענן בקלות את העיצוב של החדר כולו באמצעות החלפה פשוטה של השידות. כאן תמצאו טיפים שימושיים לבחירת שידת צד יחד עם תשובות לשאלות נפוצות. חשוב לציין ששידות צד מתאימות לשימוש גם מחוץ לחדר השינה, אפשר להציב אותן בחדר העבודה, בסלון, בפינת קריאה ובכל מקום אחר בבית בו נדרש לכם שטח אחסון נוסף.

איזה סגנון עיצוב כדאי לבחור?

שידת צד במראה קלאסי ניתנת להתאמה לכמה סגנונות עיצוב. אם אתם מעדיפים מראה נקי וסולידי תבחרו ללא היסוס שידת צד בצבע אחיד עם קווים ישרים ונקיים. למטרת אחסון נעדיף שידות צד עם מגירות כאשר קיימים גם דגמים ללא מגירות (חלל אחסון פתוח). שימו לב שיש להתאים את סגנון העיצוב של השידה לעיצוב חדר השינה כולו עם דגש על המיטה. שידת צד בעיצוב מיוחד תצליח להכניס צבע וסגנון אל חדרי שינה סולידיים וסטנדרטיים.

מידות של שידות צד

רובנו זקוקים לכמה שיותר שטחי אחסון בחדר השינה. ככל שהשידה יותר גדולה כך גם שטח האחסון שהיא מוסיפה לחדר. רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בשידה גדולה יש לוודא שהמידות תואמות את שטח החדר. עליכם למדוד באופן מדויק את האזור בו תוצב השידה ולוודא שהיא פרופורציונלית למידות החדר. נרכוש שידת צד רק לאחר שבצענו מדידה של החדר יחד עם המיטה. יש להתייחס למידות גובה, רוחב ועומק.

איזו שידת צד הכי נוחה לחדרי שינה?

אם אתם זקוקים לשטח אחסון נוסף בחדר השינה, תבחרו שידת צד עם מגירות גדולות (שידה בעיצוב סקנדינבי עם 2 מגירות גדולות). לעומת זאת, במקרים בהם התפקיד של השידה הוא בעיקר עיצובי, נבחר בדגמים קטנים בעיצוב מודרני. שידת לילה קומפקטית מוסיפה אל חדר השינה מגירת אחסון ועוד מדף. בחירה נכונה תהיה דגם שתואם את הטעם האישי שלכם ואת אורח החיים. תבחרו בשידה שתיהנו להתעורר לצידה בכל בוקר.

השאר תגובה

כל הודעה חייבת לעבור אישור לפני הפרסום